Často kladené otázky
Lze využívat službu Moje srdce zdarma?
Ano, službu můžete využívat zcela zdarma, ale funkce budou omezené. Jakékoli funkce vyžadující součinnost lékaře jsou přístupny pouze platícím uživatelům. Zdarma si však můžete ukládat sami vaše onemocnění, provedené zákroky, vámi užívané léky, zadávat vaše obtíže a zobrazovat si o všech těchto položkách vysvětlující informace napsané lékařem. Můžete si též ukládat vaše zdravotní zprávy, zadávat hodnoty tlaku krve, tepové frekvence a hladiny cholesterolu. Všechna data můžete přehledně exportovat a vytisknout.
Jaké má výhody placená verze služby Moje srdce?
Hlavní výhodou je kontakt s lékařem specialistou v oboru kardiologie. Můžete pokládat dotazy pomocí zpráv v aplikaci. Můžete s lékařem hovořit jak telefonním hovorem, tak videohovorem. Lékař pravidelně kontroluje vámi zadané obtíže. Pokud vložíte novou lékařskou zprávu, lékař aktualizuje vaše údaje v aplikaci - o nic se nemusíte starat.
Je možno pomocí aplikace objednat e-recept?
Tato funkce bohužel zatím není možná. Plánujeme ji zavést v průběhu roku 2026 - jen si zaškrtnete u vaší léčby léky u kterých požadujete vydání e-receptu a odešlete požadavek lékaři. Tato funkce bude jen u placené verze aplikace protože vyžaduje účast lékaře.
Jak jsou chráněna má osobní data?
Vaše data jsou chráněna proti neoprávněnému přístupu dvoufaktorovým ověřováním při vstupu do aplikace. Aplikace se navíc automaticky odhlašuje při nečinnosti, takže pokud sdílíte webový prohlížeč s více lidmi, neměla by být data v aplikaci Moje srdce zobrazitelná. Data jsou ukládána v úložišti v Německu a jsou pravidelně zálohována na 2 odlišných fyzických místech.